Dječji vrtić Mali Petar
O vrtiću
Dječji vrtić Mali Petar obuhvaća sedam (7) odgojno-obrazovnih skupina koje djeluju na dvije lokacije – u matičnom objektu u Svetom Petru Orehovcu i područnom objektu u Gornjem Fodrovcu.
Matični objekt nalazi se na adresi Sveti Petar Orehovec 63, 48267 Orehovec, a u kojem je pet (5) odgojno-obrazovne skupine – dvije (2) mješovite jasličke skupine (Pčelice i Mravići) i tri (3) mješovite vrtićke skupine (Leptirići, Bubamare i Lavići).
Područni objekt nalazi se na adresi Gornji Fodrovec 26B, 48267 Orehovec, a u njemu djeluju dvije (2) skupine – Ježići (mješovita jaslička skupina) i Zečići (mješovita vrtićka skupina).
PODACI O VRTIĆU
Dječji vrtić Mali Petar
Sjedište: Sveti Petar Orehovec 63, 48267 Orehovec
OIB: 25730790039
MB: 05526256
IBAN: HR9723600001102969522, otvoren u Zagrebačkoj banci d.d.
Djelatnici Dječjeg vrtića Mali Petar
Ravnateljica: Štefica Matus, bacc. praesc. educ.
Stručni suradnik – pedagog: Hrvoje Lovrak, mag. paed.
Tajnik: Robert Pukec, bacc. admin. publ.
Glavna kuharica: Martina Šatvar
Kuharica: Ivana Pečnik
Spremačice: Katica Senko i Snježana Đurin (matični objekt) te Josipa Đuran (područni objekt)
ODGOJITELJICE
Matični objekt:
PČELICE: Melita Andrašić i Ana Kokot Mlinarić
MRAVIĆI: Jelena Pukec i Ivana Tomorad Horvat
LEPTIRIĆI: Lorena Hudinec i Veronika Poljak
BUBAMARE: Ivana Kurtanjek i Mateja Mijatović
LAVIĆI: Ivančica Lovreković i Natalija Šok
Područni objekt:
ŽEČIĆI: Josipa Orak i Katarina Valaško
JEŽIĆI: Matea Žunić i Veronika Cvetko
PREDŠKOLA
Mateja Mijatović i Ana Kokot Mlinarić (matični objekt)
Josipa Orak i Matea Žunić (područni objekt)


Dječji vrtić Mali Petar
Misija
Misija našeg vrtića je poticati cjeloviti razvoj svih dječjih sposobnosti, potencijala i kompetencija s mnogo pažnje, ljubavi i uvažavanja u skladu s razvojnim potrebama i pravima djece.
Dječji vrtić Mali Petar
Vizija
Dječji vrtić kao poticajno socijalno, vremensko, materijalno i prostorno okruženje s kvalitetnim, podržavajućim i suradničkim odnosima svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa u kojem je dijete aktivni sudionik u procesu učenja.
