_

Dječji vrtić Mali Petar

O vrtiću

Dječji vrtić Mali Petar obuhvaća sedam (7) odgojno-obrazovnih skupina koje djeluju na dvije lokacije – u matičnom objektu u Svetom Petru Orehovcu i područnom objektu u Gornjem Fodrovcu.

Matični objekt nalazi se na adresi Sveti Petar Orehovec 63, 48267 Orehovec, a u kojem je pet (5) odgojno-obrazovne skupine – dvije (2) mješovite jasličke skupine (Pčelice i Mravići) i tri (3) mješovite vrtićke skupine (Leptirići, Bubamare i Lavići).

Područni objekt nalazi se na adresi Gornji Fodrovec 26B, 48267 Orehovec, a u njemu djeluju dvije (2) skupine – Ježići (mješovita jaslička skupina) i Zečići (mješovita vrtićka skupina).

PODACI O VRTIĆU

Dječji vrtić Mali Petar

Sjedište: Sveti Petar Orehovec 63, 48267 Orehovec

OIB: 25730790039

MB: 05526256

IBAN: HR9723600001102969522, otvoren u Zagrebačkoj banci d.d.

 

Djelatnici Dječjeg vrtića Mali Petar

Ravnateljica: Štefica Matus, bacc. praesc. educ.
Stručni suradnik – pedagog: Hrvoje Lovrak, mag. paed.
Tajnik: Robert Pukec, bacc. admin. publ.
Glavna kuharica: Martina Šatvar
Kuharica: Ivana Pečnik
Spremačice: Katica Senko i Snježana Đurin (matični objekt) te Josipa Đuran (područni objekt)


ODGOJITELJICE

Matični objekt:

PČELICE: Melita Andrašić i Ana Kokot Mlinarić

MRAVIĆI: Jelena Pukec i Ivana Tomorad Horvat

LEPTIRIĆI: Lorena Hudinec i Veronika Poljak

BUBAMARE: Ivana Kurtanjek i Mateja Mijatović

LAVIĆI: Ivančica Lovreković i Natalija Šok

Područni objekt:

ŽEČIĆI: Josipa Orak i Katarina Valaško

JEŽIĆI: Matea Žunić i Veronika Cvetko

 

PREDŠKOLA

Mateja Mijatović i Ana Kokot Mlinarić (matični objekt)

Josipa Orak i Matea Žunić (područni objekt)

kindergarten4-who-icon1
kindergarten4-who-icon4
_

Dječji vrtić Mali Petar

Misija

Misija našeg vrtića je poticati cjeloviti razvoj svih dječjih sposobnosti, potencijala i kompetencija s mnogo pažnje, ljubavi i uvažavanja u skladu s razvojnim potrebama i pravima djece.

_

Dječji vrtić Mali Petar

Vizija

Dječji vrtić kao poticajno socijalno, vremensko, materijalno i prostorno okruženje s kvalitetnim, podržavajućim i suradničkim odnosima svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa u kojem je dijete aktivni sudionik u procesu učenja.

kindergarten4-who-icon3